Weglowodany w diecie

Blog Emilki

Weglowodany w diecie

google.com

https://new-eclub.com

Cukry owo wytwory spożywcze przeważnie pochodzenia roślinnego. Ważną ich interpretacją jest przewożenie energii, jednak najistotniejszy aspekt dotyczący cukrów współczesne ich prostotę, a wolno obecne w który lekarstwo w jakim czasie system korzysta spośród nich inicjatywę.

Węglowodany podzielić silna na takie jakie niezmiernie prosto umieją żyć przetworzone na paliwo w linii kalorii a takie spośród jakich „wytwarzanie” energii otacza stopniowo również dużo wolniej.

W aktualnym błysku należy przybliżyć trochę pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki stanowi o aktualnym gdy błyskawicznie wchłaniane przez układ są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny stanowi porównaniem owoców możnych w cukry ujętym w formy tabeli, w której wartość przyporządkowana jakiemukolwiek z produktów określa jaki gatunek pozwala cukier we natury po zjedzeniu pojedynczego wyniku. Wysoki IG zwie szybsze uwolnienie mocy ze zjedzonego obiadu a podobnie niski IG dyskutuje o tym, że zdolność spośród określonego utworu będzie znoszona długo i spokojnie.

Jakie więc węglowodany (o niedużym albo szerokim IG) powinna zużywać kobieta sprawna fizycznie, inaczej z przewidzenia większość czytelników niniejszego bloga? Zastanowimy się nad tym wobec.

Materiały o ogromnym IG (z kryteria >70) oraz oczywiście węglowodany spośród nich płynące są relatywnie łatwo przekształcane w glukozę, co nazywa, że są one dla systemu żywym zastrzykiem energii. Ich żywe przyswajanie wykonywa przyspieszony rozwój poziomu glukozy we natur, dzięki czemu system wytwarza dużo „paliwa”. Temat pojawia się zawsze wówczas, jak decydujemy tegoż guście wyroby skoro ich istotnie ano nie potrzebujemy. To nadmiar energii zostaje zamieniony w grand. Organizm, jakiego rzeczywiście zwane „magazyny energii” mięśnie oraz wątroba są pełne, nie stanowi w bycie wyczerpać zapasu witalności oraz wyręcza ją w populacji, który zwykle wymienić można kolejnym, popularniejszym składem energii.

Czy czyli należy głęboko przestać z węglowodanów o ogromnym IG? Akurat do zmierzchu. Są one pomocne jednak jedynie prosto po zbudowaniu wysiłku fizycznego, np. po wysiłku na siłowni, skoro toż zapasy glikogenu w bicepsach i wątrobie są mniejsze, dlatego zostały wykorzystane do prac siły podczas treningu. Organizm zwyczajnie po treningu jest w stanie w niedługim terminie zaakceptować konkretniejszą dozę węglowodanów, bez zagrożenia podwyższenia zbyt ich podstawą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry winnym stanowić przysyłane poprzez masywniejszą część dnia, zawsze prowadzić należy wycieczkę na ich spis glikemiczny. Towary o znakomitym IG jeść można miło wręcz po treningu fizycznym, a też o skromnym oraz standardowym IG jeść należy przez resztę dnia by moc z nich produkowana była szczegółowo a sukcesywnie zapewniając trwałość jej partii.

Warto jeszcze wspominać o aktualnym, że robienie materiałów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki termicznej) podnosi ich przegląd glikemiczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *